PRISER KLASSE A

Grunnkurs (135 min) 1 000,-

Sikkerhetskontroll og Trinn 4 teorikurs (90 min) 900,-

Utvidelse fra A2 til A (315 min) 4 990,-

Til dette kurset må du ha med egnet kjøreutstyr. Ta kontakt ved spørsmål

KURS

Sena Intercom 700,-

ANNET

Pristillegg på 100 kr per time etter klokken 15:30

*De obligatoriske delene er ingen garanti for et fullverdig førerkort. Dagens tekniske og trafikale opplæring er målbasert, og det er strenge krav til måloppnåelse i de obligatoriske delene (fastsatt av vegdirektoratet). Antall kjøretimer vil derfor variere veldig fra person til person.

Gebyrer til Statens Vegvesen (teoriprøve, praktisk prøve, billedtagning etc.) dekkes ikke av Trafikkskolen, prisene finner man på:
vegvesen.no

Som motorsykkelstudent, er det også krav om eget godkjent kjøreutstyr som medbringes til undervisningen. Intercom (kommunikasjon) kjøpes hos trafikkskolen om man ikke har dette.

Kampanjer, tilbud er ofte tidsbestemt over en periode som stadfestes på tilbudet og kampanjen
Gavekort – kan ikke kombineres med andre kampanjer.
Sponsor/ bedriftsavtaler - kan ikke kombineres med andre kampanjer eller gavekort. Hvis ikke annet er stadfestet.
Rabattordninger/tilbud avregnes ved opplæringens slutt/tidligst 3 dager før oppkjøring.

INFORMASJON OM PRISER